INFORMACIJA LENGVAI SUPRANTAMA KALBA

Vilniaus Viršuliškių mokykla

Vilniaus Viršuliškių mokykla

Vilniaus Viršuliškių mokykla yra
mokymo įstaiga.

Toliau šiame tekste ją vadinsime mokykla.

Mokykla yra vieta, kurioje vaikai mokosi:

  • skaityti,
  • rašyti,
  • skaičiuoti,
  • piešti,
  • dainuoti,
  • sportuoti.

Mokykla yra saugi ir draugiška vieta.

Kas mokosi mokykloje?

Mokykloje mokosi mokiniai.

Pamokos vyksta lietuvių kalba.

Mokiniai mokosi:

  • 1 klasėje,
  • 2 klasėje,
  • 3 klasėje,
  • 4 klasėje,
  • 5 klasėje,
  • 6 klasėje,
  • 7 klasėje,
  • 8 klasėje.

Mokykla turi savo šūkį.

Šūkis yra trumpas sakinys.

Šis sakinys yra apie tai,
kas mokyklai svarbu.

Šios mokyklos šūkis yra
„Kiekvieno vaiko mokykla“.

Šis šūkis reiškia,
kad mokyklą gali lankyti visi vaikai.

Mokyklai yra svarbu,
kad mokiniai ir darbuotojai:

  • elgtųsi pagarbiai,
  • būtų atsakingi,
  • dirbtų kartu.

Mokykloje mokiniai mokosi:

  • lietuvių kalbos,
  • kitų šalių kalbų,
    pavyzdžiui, anglų, vokiečių, ispanų,
  • matematikos,
  • muzikos ir dailės,
  • pažinti gamtą ir pasaulį,
  • dirbti kompiuteriu,
  • sportuoti.

Kas dirba mokykloje?

Mokykloje dirba:

  • direktorius,
    Jis vadovauja mokyklai.
  • direktoriaus pavaduotojai,
    Jie padeda direktoriui ir
    rūpinasi mokinių mokymu.

Mokykloje dirba:

  • mokytojai,
    Jie padeda mokiniams
    išmokti naujų dalykų.
  • psichologas,
    Jis padeda mokiniams jaustis geriau.
    Pavyzdžiui, kai mokiniui labai liūdna.
  • specialusis pedagogas,
    Jis padeda mokiniams,
    kuriems yra sunkiau mokytis.
  • socialinis pedagogas,
    Jis padeda mokiniams,
    kuriems yra sunku būti mokykloje.
    Pavyzdžiui, jeigu mokinys bėga
    iš pamokų arba
    mušasi su kitais mokiniais.

Mokykloje dirba:

  • bibliotekos darbuotojas,
    Jis padės išsirinkti knygas bibliotekoje.
  • valytojos,
    Jos rūpinasi, kad mokykla būtų švari.
  • budėtojai.
    Jie rūpinasi, kad mokykloje būtų saugu.

Ką mokiniai gali veikti mokykloje?

Kai kurie mokiniai mokykloje
gali pasilikti po pamokų.
Tuo metu jie gali padaryti namų darbus.

Pasilikti po pamokų gali:

  • 1 klasės mokiniai,
  • 2 klasės mokiniai,
  • 3 klasės mokiniai,
  • 4 klasės mokiniai.

Mokykloje taip pat vyksta įvairūs būreliai.
Būreliuose mokiniai išmoksta naujų dalykų.
Mokiniai būrelius gali lankyti po pamokų.

Mokiniai nori eiti į mokyklą, nes čia jie:

  • sužino naujų dalykų,
  • geriau supranta pasaulį,
  • susiranda draugų.

Kai mokiniai baigia mokyklą,
jie gauna pažymėjimą.
Pažymėjime yra parašyta,
kad mokinys baigė:

  • pradinio mokymo programą;
    Pradinis mokymas yra:
    • 1 klasė,
    • 2 klasė,
    • 3 klasė,
    • 4 klasė.
  • pagrindinio mokymo programą.
    Pagrindinis mokymas yra:
    • 5 klasė,
    • 6 klasė,
    • 7 klasė,
    • 8 klasė.

Kada mokykla dirba?

Mokykla dirba:

  • pirmadienį nuo 7 valandos
    iki 20 valandos,
  • antradienį nuo 7 valandos
    iki 20 valandos,
  • trečiadienį nuo 7 valandos
    iki 20 valandos,
  • ketvirtadienį nuo 7 valandos
    iki 20 valandos,
  • penktadienį nuo 7 valandos
    iki 20 valandos.

Mokykla nedirba:

  • šeštadienį,
  • sekmadienį.

Kur yra mokykla?

Mokykla yra Vilniuje.

Mokyklos adresas yra Viršuliškių gatvė 7.

Turite klausimų?

  • Paskambinkite mokyklai telefonu.
    Mokyklos telefono numeris yra
    +370 5 240 0584.
  • Parašykite mokyklai elektroninį laišką.
    Mokyklos elektroninio pašto adresas yra
    rastine@virsuliskiu.vilnius.lm.lt

Norite sužinoti daugiau?

Spauskite mėlyną nuorodą apačioje:

Tekstą lengvai suprantama kalba rengė Rolandas Kymantas.
Tekstą lengvai suprantama kalba redagavo Miglė Baltrūnaitė.
Tekstą lengvai suprantama kalba vertino Kristina Meigytė.
Teksto vertinimą koordinavo Indrė Nagumanova.

Iliustracijų šaltiniai:

© European Easy-to-Read Logo: Inclusion Europe.
Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
Daugiau informacijos rasite čia:
www.inclusion-europe.eu/easy-to-read





Grįžti

Atnaujinta: 2026-07-17