Pozityvaus elgesio palaikymo ir intervencijos sistema (PEPIS)


Vilniaus Viršuliškių mokykla bendradarbiauja su Sutrikusios raidos vaikų konsultavimo skyriumi ir nuo 2021 metų dalyvauja Pozityvaus elgesio palaikymo ir intervencijos sistemos (PEPIS)  diegime. Pozityvaus elgesio palaikymo ir intervencijos sistema (PEPIS) yra įrodymais pagrįsta trijų pakopų sistema skirta ugdymo įstaigos sistemos pokyčiams, turintiems įtakos mokinių pasiekimams. Pozityvaus elgesio palaikymo modelis skatina ugdymo įstaigas taikyti moksliniais tyrimais pagrįstus metodus, sprendžiant moksleivių elgesio problemas. Tinkamai įgyvendinta Pozityvaus elgesio palaikymo sistema padeda moksleiviams pasiekti geresnių socialinių ir akademinių rezultatų, mažina atskirtį bei didina mokyklos personalo efektyvumą. Pozityvaus elgesio palaikymo ir intervencijos sistema akcentuoja išmatuojamus rezultatus, įrodymais pagrįstas praktikas, įgyvendinimo sistemas ir sprendimams priimti skirtus duomenis.

Daugiau informacijos rasite čia: Pozityvaus elgesio palaikymo ir intervencijos sistema ugdymo įstaigoje