Rugsėjo 11 d. 4B klasės mokiniai vyko į patyriminę edukaciją/pamoką „(Pa)tirti miestą“. Edukacijoje kalbėjo apie rajoną apskritai, iš kokių mikrorajonų, tarsi puzlė, susideda Vilnius bei kokia kiekvieno mikrorajono pavadinimo kilmė. Aiškinosi, kokios rajonų sudedamosios dalys – gatvės, pastatai, gyventojai, gamta, gyvūnai. Diskutavo, kaip rajonus galime pažinti, ir kaip ištirti. Užsiėmimo metu, vaikščiodami su segtuvais ir užduočių lapais, patys tyrinėjo rajono viešąsias erdves ir tai, kas jas sudaro.
Iš lauko grįžę į Vilniaus muziejaus vidų, aptarė, kas yra kokybiška viešoji erdvė ir kaip ji galėtų būti pritaikyta visiems. Mokiniai išbandė ne tik erdvių tyrimo metodus, bet pabandė ir kūrybiškai pažiūrėjo į rajono erdves, įsivaizdavo, kaip norėtume, kad rajonas ar jo erdvės atrodytų. Jaunieji tyrinėtojai dirbo grupėmis ir individualiai.
Edukacijos/pamokos pabaigoje vyko apibendrinimas bei įsivertinimas.
Parengė pradinių klasių mokytoja Edita Vlasovė












