INTEGRUOTOS STEAM VEIKLOS

STEAM ugdymas – integralus, į kompleksišką tikrovės reiškinių pažinimą, pritaikymą ir problemų sprendimą kreipiantis mokinių gebėjimus ugdymas gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos menų ir matematikos kontekste.

Saulėtos gegužės pamokos prasidėjo netradiciškai: lauke mokiniai ieškojo įvairiausių gėlių. Jie pastebėjo, kad šiuo metų laiku žydi mažai gėlių. Sugrįžę į klasę mokiniai klausėsi pasakojimo apie gėles. Po to, mokiniai atliko eksperimentą su spalvomis. Susimaišiusios spalvos kisdavo ir gavosi: žalia, oranžinė ir mėlyna spalvos. Šis eksperimentas mokiniams labai patiko, jiems kilo klausimas: o kas būtų jei sumaišytumėm visas spalvas?

Matematikos pamoka šalia parko: atlikai užduotis – gali žaisti žaidimų aikštelėje.

Iš skaitytos istorijos apie gėles, mokiniai prisiminė vasaros gėles, spalvas ir formas. Mokytojo padedami suformulavo išvadą: kad pievoje žydėtų įvairiaspalvės gėlės reikia, kad ateitų vasara ir būtų saulė, lietus ir šiluma.

Smagu, buvo pakeisti mokymosi aplinką: veiksminga kalbant apie gamtą, joje būti, atrasti, tyrinėti. Tai suteikė mokiniams galimybę įprasminti mokymąsi. Visi mokiniai patyrė sėkmę ir džiaugsmą.