„Iš visų žmogaus kūrybos apraiškų labiausiai stebina ir verta dėmesio – knyga. Knygose gyvos praėjusių laikų godos, girdėti aiškūs įtaigūs balsai žmonių, kurių palaikų dulkės seniai išsisklaidė kaip sapnas. Visa, ką žmonija sukūrė, apmąstė, pasiekė, – tarsi burtų išsaugota knygų puslapiuose.“
Tomas Karlailis
VILNIAUS VIRŠULIŠKIŲ MOKYKLOS BIBLIOTEKOS VIZITINĖ KORTELĖ
Bibliotekos siekiai: sukurti žinių centrą, atvirą visiems žinių šaltinį, aprūpintą techninėmis priemonėmis ir žinių kaupimo laikmenomis.
Biblioteka atitinka ugdymo turinį, tenkina mokyklos bendruomenės poreikius, padeda mokiniams pasirengti savarankiškam mokymuisi, ugdyti informacinius gebėjimus – tapti raktu į žinių visuomenę.
Biblioteka skirta mokyklos bendruomenei.
Biblioteką sudaro abonementas ir skaitykla.
Patalpos:
Abonementas,
Skaitykla 21 vieta (iš jų 3 kompiuterizuotos),
Vadovėlių saugykla.
Knygų fondą sudaro 12659 egz., 6942 pavadinimų leidinių (2025 m. sausio 1 d.). Taip pat, įvairūs periodiniai leidiniai.
Vadovėlių fondą sudaro 12154 egz.
2024 m. pirkta 2279 egz. vadovėlių, iš jų: 1-4 kl. – 951 egz., 5-8 kl. – 1328 egz.
2024 m. pirktų vadovėlių ir skaitmeninių priemonių sąrašas ->>>
Registruotų skaitytojų yra 635.
Kasdien biblioteką ir skaityklą aplanko vidutiniškai 22 lankytojai.
Bibliotekoje yra galimybė popieriuje atsispausdinti kompiuterinius dokumentus bei internete esančią informaciją.
Bibliotekoje ir skaitykloje organizuojamos teminės parodos, susitikimai, rašytojų jubiliejų paminėjimai; rengiamos mokinių piešinių parodėlės, vyksta kiti renginiai.
Bibliotekos vedėja – Neringa Gružaitė.
Bibliotekos ir skaityklos darbo laikas 7:30 – 18:00 val.
Bibliotekos kontaktai:
biblioteka@virsuliskiu.vilnius.lm.lt
ngruzaite@vvm77.lt
BIBLIOTEKOS IR SKAITYKLOS TIKSLAI:
Sudaryti sąlygas mokiniams ir pedagogams naudotis įvairiais žinių šaltiniais.
Sukurti mokymosi ir laisvalaikio leidimo aplinką, kuri būtų visiems patraukli, maloni ir atvira kiekvienam skaitytojui.
Organizuoti mokinių darbų parodas, ugdyti jų estetinį skonį.
Žadinti ir puoselėti mokinių pagarbą ir poreikį knygai.
Padėti mokyklos pedagogams ugdymo procese – ieškoti reikalingos informacijos įvairiuose šaltiniuose.
Kaupti knygas ir kitokias žinių laikmenas, atsižvelgiant į mokyklos ugdymo planus ir mokyklos bendruomenės poreikius.