Projektų diena pradinėse klasėse

Lapkričio 21 dieną mokykloje buvo organizuota projektų diena. Kiekviena klasė savo žinias, gebėjimus ir įgūdžius taikė skirtingose veiklose.
Todėl 1A, 1B ir 4B klasių mokiniai aplankė Kernavę. Malė grūdus girnomis, juos sijojo, o iš gautų miltų kepė skanius blynus – dalyvavo edukacinėje pamokoje  „Blynų kepimas”. Ketvirtokai dar aplankė Sudervės bažnyčią, 2 km žingsniavo Dūkštų ąžuolyno pažintiniu taku, aplėkė 5 piliakalnius, pasigrožėjo nuostabia panorama.
O 1C kl. mokiniai klasėje pristatė savo tėvelių, senelių kepamų picų receptus. Po to vyko į Gusto blyninę, kur minkė tešlą picos padui, sužinojo, kaip derinti produktus ir kokie produktai reikalingi skaniai bei išskirtinei picai. Ant iškočiotų picos padelių sudėliojo mėgstamus ingredientus, pašovė į kepimo krosnelę ir, žinoma, ragavo…
3B klasės mokiniai  visą lapkritį vykdė projektą ,,Apie gyvūnus”, parengė stendą, o lapkričio 21 dieną vyko į Vilniaus universiteto Gyvybės mokslų centro Zoologijos muziejų, kur  dalyvavo edukacinėje pamokoje.
4A, 4C ir 4D klasių mokiniai dalyvavo edukacinėje išvykoje po Valdovų rūmus, kur galėjo pamatyti išlikusius autentiškus  mūrus ir unikalius archeologinius radinius, senųjų Lietuvos didžiųjų kunigaikščių rūmų pastatų likučius ir tuo metu gyvenusių žmonių daiktus. Vaikščiodami gotikinėse, renesansinėse ar barokinėse menėse galėjo suprasti, kaip atrodė menės šių rūmų šeimininkų gyvenimo metais, susipažino su Lietuvos didžiųjų kunigaikščių pilies ir rūmų gyventojų kasdienybe, rūmų gyvenimo aplinka, autentiškais Europos rūmų interjerams būdingais baldai, gobelenais, paveikslais, žemėlapiais ir kitomis vertybėmis, o pakilę į apžvalgos bokštą grožėjosi kvapą gniaužiančiais  sostinės vaizdais.
Dalis klasių projektines veiklas vykdė mokykloje:
1D kl. tapo tikra kraujo laboratorija, kurioje ne tik atliko tyrimus, bet ir sužinojo, ką valgyti,
kad kraujas „džiaugtųsi“.
2B kl. mokiniai dalyvavo projekte „Mylėk Žemę ir ja rūpinkis”. Jie žiūrėjo filmukus:
„10 faktų apie Žemę”, „Žmogus prieš gamtą”, „Vandens tarša”. Diskutavo, kaip patys gali prisidėti, kad Žemėje būtų saugu, sveika ir gera gyventi. Gamino rankdarbius iš buitinių atliekų.
2C kl. grupėse vaikai kūrė pasakas apie pasirinktą spalvą. Pasakas iliustravo ir pristatė
draugams. Atliko bandymus su spalvomis.
2D kl. pristatė po 2 jų grupei labiausiai patinkančius pasaulio gyvūnus remiantis pateiktais
klausimais (išvaizda, kuo minta, jų gyvenimo būdas ir kt.), žiūrėjo filmus apie sausumoje ir vandenyje gyvenančius gyvūnus, piešė juos.
3C klasė rinko, apipavidalino ir pristatė medžiagą ,,Lietuvos etnografiniai regionai”.
Pritaikydami kitų dalykų žinias, sugalvojo užduočių – ,,Kiek balsių, kiek priebalsių žodyje Aukštaitija?”, ,,Padainuokit dainą dzūkiškai”, ,,Kas yra Mažosios Lietuvos vakaruose?”, ,,Ką reiškia Suvalkijos herbe spalvos?”
3D klasės penkios mokinių komandos rungtyniavo viktorinoje „Ką žinau apie Lietuvą?”:
pristatė savo komandą, žaidė draugų žaidimus.