VILNIAUS VIRŠULIŠKIŲ MOKYKLOS VEIKLOS TEMINIO IŠORINIO VERTINIMO ATASKAITA
Vizito laikas – 2023 m. gegužės 8–12 d.
Išorinio vertinimo tikslas – įvertinti kokybės krepšelį gavusios mokyklos padarytą pažangą.
MOKYKLOJE UŽTIKRINAMOS PAŽANGOS KRYPTINGUMO IR VEIKLOS TVARUMO STIPRIEJI IR TOBULINTINI ASPEKTAI
Stiprieji aspektai:
- Sisteminga veiklų ir rezultatų stebėsena mokyklos vadovus ir mokytojus įgalina priimti duomenimis grįstus sprendimus (1.1. – 3 lygis, nurodytas aspektas – 4 lygis).
- Veiklų, užduočių ir mokymosi aplinkų įvairovė atliepia daugelio mokinių mokymosi lūkesčius (2.1. – 3 lygis, nurodytas aspektas – 3 lygis).
- Kryptingas mokyklos veiklos planavimas ir atsakingas planų įgyvendinimas užtikrina pokyčių nuoseklumą (3.1. – 3 lygis, nurodytas aspektas – 4 lygis).
- Mokymosi ištekliai, įranga ir priemonės optimaliai panaudojami ugdymo procese (3.1. – 3 lygis, nurodytas aspektas – 3 lygis).
- Mokyklos vadovų lyderystė ir įsipareigojimas susitarimams užtikrina veiklos pokyčių įgyvendinimą ir tvarumą (3.2. – 3 lygis, nurodytas aspektas – 3 lygis).
Tobulintini aspektai:
- Mokinių pasiekimų ir pažangos pagrįstumo užtikrinimas kaip galimybė teikti motyvuojantį grįžtamąjį ryšį, stebėti, vertinti ir gerinti pasiekimus (1.1. – 3 lygis, nurodytas aspektas – 2 lygis).
- Mokyklos tinklaveikos plėtotė, siekiant didinti mokyklos patrauklumą, atvirumą ir praturtinti mokinių ugdymosi galimybes (3.6. – 2 lygis).
- Mokytojų profesionalumo stiprinimas siekiant ugdymo šiuolaikiškumo, inovatyvumo, lūkesčių ir nuostatų pozityvumo (3.7. – 2 lygis).