Vilniaus Viršuliškių mokyklos veiklos teminio išorinio vertinimo ataskaita

VILNIAUS VIRŠULIŠKIŲ MOKYKLOS VEIKLOS TEMINIO IŠORINIO VERTINIMO ATASKAITA

Vizito laikas – 2023 m. gegužės 8–12 d.

Išorinio vertinimo tikslas – įvertinti kokybės krepšelį gavusios mokyklos padarytą pažangą.

MOKYKLOJE UŽTIKRINAMOS PAŽANGOS KRYPTINGUMO IR VEIKLOS TVARUMO STIPRIEJI IR TOBULINTINI ASPEKTAI

Stiprieji aspektai:

  1. Sisteminga veiklų ir rezultatų stebėsena mokyklos vadovus ir mokytojus įgalina priimti duomenimis grįstus sprendimus (1.1. – 3 lygis, nurodytas aspektas – 4 lygis).
  2. Veiklų, užduočių ir mokymosi aplinkų įvairovė atliepia daugelio mokinių mokymosi lūkesčius (2.1. – 3 lygis, nurodytas aspektas – 3 lygis).
  3. Kryptingas mokyklos veiklos planavimas ir atsakingas planų įgyvendinimas užtikrina pokyčių nuoseklumą (3.1. – 3 lygis, nurodytas aspektas – 4 lygis).
  4. Mokymosi ištekliai, įranga ir priemonės optimaliai panaudojami ugdymo procese (3.1. – 3 lygis, nurodytas aspektas – 3 lygis).
  5. Mokyklos vadovų lyderystė ir įsipareigojimas susitarimams užtikrina veiklos pokyčių įgyvendinimą ir tvarumą (3.2. – 3 lygis, nurodytas aspektas – 3 lygis).

Tobulintini aspektai:

  1. Mokinių pasiekimų ir pažangos pagrįstumo užtikrinimas kaip galimybė teikti motyvuojantį grįžtamąjį ryšį, stebėti, vertinti ir gerinti pasiekimus (1.1. – 3 lygis, nurodytas aspektas – 2 lygis).
  2. Mokyklos tinklaveikos plėtotė, siekiant didinti mokyklos patrauklumą, atvirumą ir praturtinti mokinių ugdymosi galimybes (3.6. – 2 lygis).
  3. Mokytojų profesionalumo stiprinimas siekiant ugdymo šiuolaikiškumo, inovatyvumo, lūkesčių ir nuostatų pozityvumo (3.7. – 2 lygis).